4 z 9
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Weronika Bartkowska z  Trzebcza Królewskiego, finalistka...
fot. archiwum W. Bartkowskiej

Weronika Bartkowska z Trzebcza Królewskiego finalistką Miss Polski!

Weronika Bartkowska wróciła ze zgrupowania finalistek Miss Polski 2018 [zdjęcia]

Weronika Bartkowska z Trzebcza Królewskiego, finalistka Miss Polski 2018, spędziła trzy dni w Małopolsce, gdzie nagrywane były m.in. filmiki zapowiadające tegoroczną finałową galę. Choć pochodzi z powiatu chełmińskiego (kujawsko-pomorskie) reprezentowała będzie województwo pomorskie, gdzie zdobyła wcześniejsze tytuły i przeszła do ścisłego finału. Od poniedziałku 28 pięknych dziewczyn z całego kraju, w tym mieszkanka powiatu chełmińskiego, która w wyborach reprezentuje województwo pomorskie, uczestniczyło w zgrupowaniu w Racławicach. - Nagrywałyśmy wizytówki i wzięłyśmy udział w sesji fotograficznej - mówi Weronika. - Wizytówki będą emitowane podczas gali finałowej. Czas upłynął nam szybko, na intensywnej pracy. W poniedziałek rano na dziewczęta czekali już fryzjerzy i makijażyści. Przygotowali je do sesji. Poza indywidualnymi zdjęciami, dziewczynom zrobiono też fotografie wokół hotelu, w jesiennym klimacie - jako podziękowanie dla hotelu za gościnę. - Musiałyśmy zaprezentować pasję - zdradza 19-latka. - Moją jest muzyka, zaśpiewałam piosenkę z filmu „Miasto 44”. Nie był to debiut, śpiewu uczyłam się u Tomasza Jarmołkiewicza. We wtorek finalistki były w Ojcowskim Parku Narodowym. - Skosztowałam pstrąga ojcowskiego, tamtejszego przysmaku - opowiada Weronika. - Zwiedziłyśmy Krynicę Zdrój, gdzie odbędzie się 9 grudnia gala finałową. Z upominkami odwiedziłyśmy chłopaka, który walczy z nowotworem. Potem, w deszczu, miałyśmy sesję z parasolkami. W Krakowie, w salonie Jubiler Schubert, przekazano nam pierścienie finalistek Miss Polski 2018. Odbierałyśmy je w sukniach wieczorowych, zrealizowano kolejną sesję zdjęciową. Obiad zjadłyśmy staropolski, kolację już w Racławicach. Podczas niej organizatorzy poprosili bym zaśpiewała. Przed wyjazdem w środę nagrywałyśmy jeszcze wizytówki. Przez cały pobyt mogłyśmy korzystać ze spa, basenu. 19-latka pracuje w kawiarni Cafeska w Chełmnie. - Moja praca jest pachnąca - mówi. - Choć tyle tu słodkich pokus - umiem się oprzeć. Odkąd tu pracuję nie przytyłam. A w weekend jadę na pierwszy zjazd na studiach pedagogicznych w Toruniu. Lubię kontakt z dziećmi, uczyłam młodszego brata, myślę że dobrze wybrałam kierunek i pogodzę obowiązki.

O krok od wielkiej tragedii! Cudem uniknęli śmierci! [wideo - program Stop Agresji Drogowej]

Zobacz również

Tężnia nad zalewem nowohuckim już działa. Można śmiało wdychać dobroczynną solankę

Śmiertelny wypadek na Dolnym Śląsku. Kierowca uderzył w drzewo | FILM, ZDJĘCIA

Polecamy

Ten napój jest zdrowszy niż oranżada. Poznaj przepis na smakowity kwas chlebowy

Jak zwiedzać Fort Delimara? Do tej pory turyści mogli oglądać ten zabytek z daleka

Najnowsze informacje o maturze 2024 od CKE. To warto wiedzieć!