Punkt obsługi przy ul. Krótkiej 2 czynny jest od poniedziałku do piątku od godz. 9 do 17. Klienci mogą podpisać umowę, przepisać licznik na nowego odbiorcę, uzyskać ofertę rabatową dla firm, złożyć pisemną reklamację bądź zapytanie.
- Istnieje możliwość aktywowania jednej z popularnych usług, np. Rozliczenia Rzeczywistego, przystąpienia do oferty dla osób posiadających Kartę Dużej Rodziny - dodaje rzecznik. - Pracownicy punktu obsługi w Chełmnie udzielą informacji jak zostać klientem Energi, jakie dokumenty są wymagane, cen i grup taryfowych, sposobów płatności i trybu składania reklamacji.
Punkt przy ul. Krótkiej 2 to dziesiąta placówka Energi działająca na terenie województwa kujawsko-pomorskiego.
INFO Z POLSKI 7.09.2017 - przegląd najciekawszych informacji ostatnich dni w kraju
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?