MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Luksusowy sklep z odzieżą w nowej odsłonie. Wkrótce kolejny na mapie Warszawy. Idealne miejsce dla miłośników marek premium

Redakcja Warszawa
Redakcja Warszawa
Luksusowe sklepy spod marki Peek & Cloppenburg przyciągną do siebie mieszkańców? Mieszczący się w Arkadii przeszedł całkowitą metamorfozę, a wkrótce kolejny otworzy się w Promenadzie. Idealne miejsce przede wszystkim dla miłośników marek premium, których kolekcje tam można znaleźć.

Sklep został przebudowany w taki sposób, że klienci zyskali 400 metrów kwadratowych. Jego wielkość wynosi obecnie prawie 3 500 mkw. Co ciekawe, podczas remontu nie był zamknięty na ani jeden dzień. Marka ma póki co tylko dwa sklepy w Warszawie, tym istotniejsze się to dla niej wydawało.

- Każdy z naszych sklepów to zupełnie odrębna historie i klienci. Raczej przy zmianach nie chodziło nam o unifikacje. Jeśli porówna się nasz sklep choćby w Galerii Mokotów to widać, że są różne. Warszawa to duże miasto i wymaga kolejnych sklepów. Pomiędzy Promenadą a Arkadią jest co najmniej 25 minut drogi i to przestrzeń, którą chcieliśmy zagospodarować - mówił nam Mario Feist, Regionalny Manager Sprzedaży.

Luksusowy sklep z odzieżą w nowej odsłonie. Wkrótce kolejny ...

W sklepach Pekk & Cloppenburg można kupić ubrania takich marek jak między innymi: Tommy Hilfiger, Joop!, Polo Ralph Lauren, Wellensteyn, Armani Exchange, Calvin Klein, BOSS, Hugo, czy Marc Cain. Przygotowano specjalne kolekcje odzieży premium. Całość znajduje się na dwóch piętrach: parter przeznaczony został wyłącznie na kolekcje męskie, a pierwsze piętro poświęcone jest modzie damskiej.

Póki co nie znajdziemy tutaj tak modnych ostatnio kas samoobsługowych. - Na razie nie planujemy kas samoobsługowych, ale mamy coś w rodzaju kasy mobilnej w sklepie. Oczywiście można też odbierać zamówienia złożone on-line. Całość, czyli sprzedaż stacjonarna oraz ta prowadzona w Internecie to puzzle, które tworzą jedną całość - dodaje Mario Feist.

Od czwartku 2 marca do soboty 4 marca na gości odwiedzających sklep czekają specjalnie przygotowane na tę okazję atrakcje. W dniu ponownego otwarcia było między innymi stoisko z kawą oraz poczęstunkiem. Dodatkowo, zarówno obecni uczestnicy programu lojalnościowego jak i ci, którzy dołączą do niego w weekend otwarcia, będą mogli skorzystać z 20% rabatu. Sklep w Atrium Promenada ma otworzyć się 31 marca.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Nie żyje Jan A.P. Kaczmarek. Zdobywca Oscara miał 71 lat

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na warszawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto