AdBuster to autor popularnego videobloga, w którym sprawdza, czy emitowane w telewizji reklamy nie kłamią. W zamieszczanych filmikach można zobaczyć m.in. jak przez tydzień szczotkował zęby pastą wybielającą, po czym sprawdził, czy są rzeczywiście bielsze. Zweryfikował też, czy po popryskaniu się dezodorantem ulegną mu anioły oraz porównał ilość nadzienia w rogalikach przedstawioną na reklamie z rzeczywistością (zobacz artykuł z jego filmikami).
W swojej najnowszej „konfrontacji” postanowił sprawdzić, czy ludzie rzeczywiście nie są w stanie odróżnić smaku coca-coli zero od zwykłej coca-coli. Osób potrzebnych do przeprowadzenia eksperymentu AdBuster postanowił poszukać na poznańskim Starym Rynku. Chętnych nie brakowało, a wielu od razu rozpoznało autora popularnych filmików.
Każdy z uczestników doświadczenia z zasłoniętymi oczami musiał rozpoznać, który z dwóch napojów otrzymał do spróbowania.
Łącznie próbie zostało poddanych 105 osób, a wynik to... sami zobaczcie:
A Wy potraficie odróżnić coca-colę zero od zwykłej coca-coli? Czekamy na Wasze komentarze pod artykułem.
Zobacz też: |
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?